FAQs » Technisch

Atom Feed Frequently Asked Questions


Parent Categories

TOP LEVEL

Category: Technisch

Page 1 of 1 - Items per page:
Q

De website loopt vast bij een groot aantal producten in mijn winkelwagentje

A Het is bekend dat browsers op met name smartphones (iPhone, Samsung Galaxy II, etc.) en tablet computers (iPad, Samsung Tab, etc.) minder krachtig zijn dan op een PC. Dit kan resulteren in een vastlopende website, danwel een op een vastlopende website lijkende situatie. Bij gewone computers doet dit probleem zich pas voor bij 100+ artikelen.

Dit is een bekend probleem en wij zijn druk bezig hier een oplossing voor te vinden. Tot die tijd kunnen wij u slechts aanraden niet meer dan 50 producten in een winkelmandje te hebben en bestellingen mogelijk is twee
Q

Ik kan niet meer inloggen op de site. Wat kan ik doen?

Q

Ik moet meerdere malen inloggen om mijn account te gebruiken. Waarom gebeurt dit?

Page 1 of 1 - Items per page:
Show ALL Answers  |   TOP   |  Back   |  Atom Feed
Click the question to reveal the answer, click the question once more to hide.

Company, Business and Organisation names used in these FAQs may be trademarks of their respective owners.
Powered by osTicket